
W tym tygodniu piłkarska liga Major League Soccer ogłosiła, że podpisała wieloletnią umowę z MGM Resorts i Roar Digital, robiąc z obu firm swoich oficjalnych partnerów.
Umowa doprowadzi do tego, że MGM zostanie pierwszym oficjalnym partnerem gier w lidze, a Roar stał się oficjalnym partnerem bukmacherskim ligi. Obie grupy skorzystają z ekskluzywnych możliwości marketingowych, które obejmują materiał filmowy, fotografię, ekskluzywne promocje, oznakowanie i gościnność podczas wydarzeń. Grupy będą również promować swoje usługi bukmacherskie w mediach społecznościowych MLS i platformach cyfrowych.
Profesjonalne ligi sportowe w całych Stanach Zjednoczonych zanotowały uderzające kontrakty sponsorskie z firmami bukmacherskimi, ponieważ legalizacja zakładów sportowych stała się możliwa po tym, jak Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych uchylił zakaz działalności w zeszłym roku.
Komentując transakcje komisarz MLS Don Garber powiedział: „MGM Resorts jest liderem w zakładach sportowych i uznają postępy w naszej lidze oraz rozwój sportu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Razem dostarczymy najnowsze dane i analizy dla fanów MLS. Zaangażowanie fanów będzie siłą napędową każdej inicjatywy w naszym partnerstwie.”
Dyrektor generalny MGM Resorts Jim Murren również skomentował zawarcie partnerstwa, dodając: „Powiązanie akcji MLS z danymi i analizami w czasie rzeczywistym z najlepszymi w swojej klasie działaniami zakładów sportowych oraz innowacyjnymi technologiami i ofertami mobilnymi naprawdę wprawi fanów piłki nożnej w zachwyt i pokaże nasze wspólne zaangażowanie zapewniając ekscytujące i wciągające wrażenia sportowe.”