Genialna oferta powitalna dla wpłacających. 2500 PLN i 250 spinów za pierwszy depozyt.

Hojne kasyno po polsku. Za rejestrację 20 spinów. A za depozyt? Do 2000 PLN i 50 spinów.

Topowe kasyno. Za darmo 30 spinów. Dla wpłacających do aż 3000 PLN i 125 spinów

Dołącz do PlayFortuna i odbierz 50 darmowych spinów. Czekają również inne ciekawe promocje.

Kasyno znane z błyskawicznych wypłat. Zarejestruj się i odbierz 20 spinów w powitalnym prezencie.

Idealne kasyno dla graczy lubiących promocje. Otwórz konto i odbierz 30 darmowych spinów.

Za darmo 40 spinów. Ale warto wpłacić, by otrzymać 100 spinów z zaledwie 1-krotnym obrotem!

Dużo bonusów i promocji. Na początku drogi 50 darmowych spinów na start za rejestrację.

Kasyno dedykowane polskim graczom. Mega bonus powitalny - 100% do nieograniczonej kwoty.

Jedno z najpopularniejszych kasyn na rynku. Masa promocji i 25 darmowych spinów za rejestrację.

Na start 25 free spinów. A za wpłatę świetna promocja - 1400 PLN bonusu i 350 spinów.

Kasyno posiadające wszystko czego potrzebują wymagający gracze. Bonus 100% do 500 PLN.

Slider

Football index z sankcjami od ASA

Internetowa grupa bukmacherska BetIndex została ukarana przez brytyjski urząd ds. Standardów reklamowych za prezentowanie reklamy, w której pięciu piłkarzy ma mniej niż 25 lat.

Obraźliwa reklama miała miejsce na facebooku, w której grali Jadon Sancho, Raheem Sterling, Callum Hudson-Odoi, Marcus Rashford i Kylian Mbappé, wszyscy poniżej 25 roku życia. Problemem jest to, że brytyjskie prawo reklamowe stanowi, że żadna osoba poniżej 25 roku życia nie może odgrywać znaczącej roli w reklamie zakładów.

Operator powiedział, że nie wierzy, że sportowcy odgrywają znaczącą rolę, ale ASA nie zgodziła się, orzekając: „Rozumieliśmy, że celem reklamy było zilustrowanie natury aplikacji hazardowej i sposobu, w jaki można w nią grać.”

„Uznaliśmy jednak, że w równym stopniu jego celem było zaoferowanie widzom możliwości korzystania z aplikacji do celów hazardowych. W tym kontekście, chociaż znaczenie graczy poniżej 25 roku życia nie było większe niż innych przedstawionych graczy, uznaliśmy, że wszyscy piłkarze znajdujący się na liście byli w centrum uwagi i że każdy z nich odegrał równie istotną rolę w komunikacji marketingowej.”

Zgodnie z orzeczeniem reklama nie może być ponownie wyświetlana w bieżącej formie. Podczas gdy BetIndex nie zgodził się z tą decyzją, będą oni zmuszeni do jej przestrzegania.