5000% więcej skarg na przestrzeni lat

Brytyjska Komisja ds. Hazardu ujawniła, że ​​skargi konsumentów dotyczące operatorów kasyn wzrosły o 5000% w ciągu ostatnich pięciu lat.

W tym okresie pojawiły się tysiące skarg, ponieważ w 2018 r. 8266 klientów złożyło skargi. Liczba ta wzrosła w porównaniu do 169 w 2013 r. Wzrost ten jest postrzegany jako dowód dojrzałości branży. Ten ruch zbiega się również ze wzrostem liczby zakładów online, ponieważ wzrosła również liczba aktywnych użytkowników.

Mówiąc o liczbach, dyrektor wykonawczy UKGC, Neil McArthur, powiedział: „Naciskamy na branżę, aby poznała swoich klientów, a część tego jest prawdopodobnie dobrym znakiem, ponieważ sugeruje, że konsumenci żądają więcej operatorów hazardu, a my zachęcamy ich, aby nadal to robili.”

Branża bukmacherska w Wielkiej Brytanii przechodzi szereg zmian, ponieważ ustawodawcy na początku tego roku wprowadzili niższe zakłady dotyczące terminali bukmacherskich o stałym kursie. Maksymalny zakład maszyny spadł ze 100 GBP do zaledwie 2 GBP, aby zmniejszyć uzależnienie od hazardu. W połączeniu z różnymi zasadami marketingowymi prawdopodobnie pojawi się więcej skarg, gdy sprawy się nieco uspokoją.”